במדריך זה אנו ניצור Custom dimensions מותמאמים לאלו אשר אנו שולחים בחנויות ונקשר אותם לרימרקטינג הדינמי
ראשית נכנס לחשבון האנליטיקס שלנו בקישור הבא נתחבר לחשבון ה Universal שלנו ונעבור ל Admin
בעמודה האמצעית של הנכס - Property נכנס לאיזור ה Custom Definitions > Custom Dimensions
לחצו על יצירת dimension חדש
קראו לו בשם ecomm_prodid ושמרו
לאחר מכן בצעו פעולה זו פעמיים נוספות רק שהמשתנה הבא יקרא בשם ecomm_pagetype והאחרון יקרא ecomm_totalvalue (שימו לב סדר שלהם חשוב לפי הסדר בו הצגנו לכם כאן).
בתום התליך הטבלה אמורה להראות כך:לאחר מכן חוזרים ל Admin שוב לאיזור של נכס - property בעמודה האמצעית ונכנסים ל "Audience Definitions" > "Dynamic Attributes"
לוחצים על הוספת חדש
בוחרים ב Retail וכל השאר מסמנים את הראשון ועוברים לשלב הבא
בשלב הבא מכניסים את המשתנים החדשים שיצרנו לשדות לפי הצילום מסך הבא:
שומרים ומוודאים שהטבלה נראית כך לאחר השמירה
כעת תוכלו לראות באמצעות תוספי עזר המנתחים את פעולות ה Google Analytics בדפי המוצר את ה dimensions ולוודא שהם אכן עוברים
הערות:
ישנם הרבה תוספים לעזרה בניתוח פעולות ה Google Anlayitcs, אנו ממליצים על תוספים בשם "Tag Assistant Legacy (by Google)" ותוסף נוסף (ממנו צולם הצילום מסך דוגמא האחרון) "Google Analytics Debugger"
** התקנת ושימוש בתוספים אלו על אחריותכם בלבדיש לוודא שחשבון האנליטיקס שלכם מעודכן ומחובר לחנות בדף הגדרות החנות (עיינו במדריך בקישור הבא ובמדריכי google נוספים)
לאחר סיום הפעולות במדריך זה יש ליצור קמפיין של רימקרטינג דינמי בחשבון ה Google Ads שלכם וכמו כן גם שם לוודא שחיברתם לחשבון ה Google Ads את חשבון האנליטיקס שלכם בתור מקור למידע ונתונים