לדלג לתוכן הראשי
Google Analytics - Dynamic remarketing

מדריך ליצירת וקבלת מידע לרימרקטינג הדינמי באמצעות Google Analytics

Maria Waysman avatar
נכתב על ידי Maria Waysman
עודכן לפני יותר מ-3 שנים

במדריך זה אנו ניצור Custom dimensions מותמאמים לאלו אשר אנו שולחים בחנויות ונקשר אותם לרימרקטינג הדינמי

  • ראשית נכנס לחשבון האנליטיקס שלנו בקישור הבא נתחבר לחשבון ה Universal שלנו ונעבור ל Admin

  • בעמודה האמצעית של הנכס - Property נכנס לאיזור ה Custom Definitions > Custom Dimensions

  • לחצו על יצירת dimension חדש

  • קראו לו בשם ecomm_prodid ושמרו

  • לאחר מכן בצעו פעולה זו פעמיים נוספות רק שהמשתנה הבא יקרא בשם ecomm_pagetype והאחרון יקרא ecomm_totalvalue (שימו לב סדר שלהם חשוב לפי הסדר בו הצגנו לכם כאן).
    בתום התליך הטבלה אמורה להראות כך:

  • לאחר מכן חוזרים ל Admin שוב לאיזור של נכס - property בעמודה האמצעית ונכנסים ל "Audience Definitions" > "Dynamic Attributes"

  • לוחצים על הוספת חדש

  • בוחרים ב Retail וכל השאר מסמנים את הראשון ועוברים לשלב הבא

  • בשלב הבא מכניסים את המשתנים החדשים שיצרנו לשדות לפי הצילום מסך הבא:

  • שומרים ומוודאים שהטבלה נראית כך לאחר השמירה

  • כעת תוכלו לראות באמצעות תוספי עזר המנתחים את פעולות ה Google Analytics בדפי המוצר את ה dimensions ולוודא שהם אכן עוברים

הערות:

  • ישנם הרבה תוספים לעזרה בניתוח פעולות ה Google Anlayitcs, אנו ממליצים על תוספים בשם "Tag Assistant Legacy (by Google)‬" ותוסף נוסף (ממנו צולם הצילום מסך דוגמא האחרון) "‪Google Analytics Debugger‬"
    ** התקנת ושימוש בתוספים אלו על אחריותכם בלבד

  • יש לוודא שחשבון האנליטיקס שלכם מעודכן ומחובר לחנות בדף הגדרות החנות (עיינו במדריך בקישור הבא ובמדריכי google נוספים)

  • לאחר סיום הפעולות במדריך זה יש ליצור קמפיין של רימקרטינג דינמי בחשבון ה Google Ads שלכם וכמו כן גם שם לוודא שחיברתם לחשבון ה Google Ads את חשבון האנליטיקס שלכם בתור מקור למידע ונתונים

האם קיבלת תשובה לשאלתך?