יתרונות
שליחת נתוני האנליטיקה של גוגל באמצעות ה API מדוייקת יותר בכל ארועי הרכישה ושאר הארועים הקשורים למסחר האלקטרוני.
חסרונות
עלול להווצר חוסר דיוק בארועים מובנים של גוגל אנליטיקס אשר עוברים איבוד יעודי על ידי התוסף הפרונטלי שלהם (השימוש הרגיל ב GA4 ללא API)
תהליך הפעלה
נכנסים לממש הגוגל אנליטיקס בקישור הבא
כעת עוברים לאדמין
עוברים ל Data Streams
בוחרים ב stream אשר קיים אצלכם בחשבון
במידה ואינכם יצרתם strean כנסו למדריך בקישור הבא
בחלון אשר נפתח עוברים לMeasurement Protocol API secrets
יוצרים מפתח ומעתיקים אותו
עוברים למערכת הניהול של החנות,ונכנסים אל ״שיווק ומכירות>קידום אתרים SEO>חיבור לגוגל אנליטיקס״ בתפריט -
מוודאים שגוגל אנליטיקס 4 פעיל וכי יש תג מעקב,מזינים את הקוד במקומו הייעודי,ומפעילים את שדה ״האם להשתמש בapi של ga4״ על ידי בחירה ב״כן״,ולוחצים על ״שמירה״-
ממתינים בין 24-48 שעות לעדכון של הארועים בממשק הניהול של האנליטקה
**שימו לב,במידה וטרם הפעלתם את השירות של גוגל אנליטיקס 4-