יתרונות
שליחת נתוני האנליטיקה של גוגל באמצעות ה API מדוייקת יותר בכל ארועי הרכישה ושאר הארועים הקשורים למסחר האלקטרוני.
חסרונות
עלול להווצר חוסר דיוק בארועים מובנים של גוגל אנליטיקס אשר עוברים איבוד יעודי על ידי התוסף הפרונטלי שלהם (השימוש הרגיל ב GA4 ללא API)
תהליך הפעלה
נכנסים לממש הגוגל אנליטיקס בקישור הבא
כעת עוברים לאדמין
עוברים ל Data Streams
בוחרים ב stream אשר קיים אצלכם בחשבון
במידה ואינכם יצרתם strean כנסו למדריך בקישור הבא
בחלון אשר נפתח עוברים לMeasurement Protocol API secrets
יוצרים מפתח ומעתיקים אותו
כעת עוברים לממשק ניהול להגדרות החנות לאיזור של האנליטיקה בקישור הבא
מגדירים ומפעילים לפי הצילום הבא
שומרים הגדרות וממתינים בין 24-48 שעות לעדכון של הארועים בממשק הניהול של האנליטקה