לדלג לתוכן הראשי

Google Analytics 4 - Api

מדריך לחיבור שירותי גוגל אנליטיקס 4 ושליחת הנתונים באמצעות API מדוייק יותר

Maria Waysman avatar
נכתב על ידי Maria Waysman
עודכן לפני יותר מ-2 חודשים

יתרונות

שליחת נתוני האנליטיקה של גוגל באמצעות ה API מדוייקת יותר בכל ארועי הרכישה ושאר הארועים הקשורים למסחר האלקטרוני.

חסרונות

עלול להווצר חוסר דיוק בארועים מובנים של גוגל אנליטיקס אשר עוברים איבוד יעודי על ידי התוסף הפרונטלי שלהם (השימוש הרגיל ב GA4 ללא API)

תהליך הפעלה

  • נכנסים לממש הגוגל אנליטיקס בקישור הבא

  • כעת עוברים לאדמין

  • עוברים ל Data Streams

  • בוחרים ב stream אשר קיים אצלכם בחשבון

  • במידה ואינכם יצרתם strean כנסו למדריך בקישור הבא

  • בחלון אשר נפתח עוברים לMeasurement Protocol API secrets

  • יוצרים מפתח ומעתיקים אותו

  • עוברים למערכת הניהול של החנות,ונכנסים אל ״שיווק ומכירות>קידום אתרים SEO>חיבור לגוגל אנליטיקס״ בתפריט -

  • מוודאים שגוגל אנליטיקס 4 פעיל וכי יש תג מעקב,מזינים את הקוד במקומו הייעודי,ומפעילים את שדה ״האם להשתמש בapi של ga4״ על ידי בחירה ב״כן״,ולוחצים על ״שמירה״-

  • ממתינים בין 24-48 שעות לעדכון של הארועים בממשק הניהול של האנליטקה

**שימו לב,במידה וטרם הפעלתם את השירות של גוגל אנליטיקס 4-

  • בחלון הקופץ נלחץ על ״שדרגו״-

  • בחלון הנפתח,ניתן לקרוא את תנאי השירות,ובסיום לאשר את רכישת השירות-

האם קיבלת תשובה לשאלתך?