1. שלב ראשון יש להכנס לדף הראשי של Google Analytics בקישור הזה
2. לוחצים על גלגל השיניים למטה בצד ימין של הדף ואז יוצרים חשבון חדש
3. ממלאים את הפרטים הרלוונטיים ולוחצים הבא
4. בדף השני שיופיע מסמנים את הבחירה הראשונה (נותני אתר) ולוחצים הבא
5. בדף האחרון ממלאים את הפרטים הרלוונטים לחנות שלכם ואת המדינה (ישראל), בוחרים ב HTTPS וממלאים את כתובת החנות שלכם ולוחצים על "יצירה"
6. קוראים את כל התנאים, מאשרים וממשיכים.
7. בדף הבא שיופיע יהיה "מזהה מעקב" המתחיל בדרך כלל ב UA- , תעתיקו אותו ותכנסו לממשק ניהול חנות של בקישור כאן
8. בממשק ניהול נכנסים לדף ה"תוספים לחנות" ומוסיפים את תוסף ה Google Analytics
9. עוברים לדף ה"הגדרות" וגוללים מטה עד שמגיעים לאיזור ה"קידום אתרים", מפעילים את שירותי הגוגל אליטיקס ומדביקים את "מזהה המעקב" שהעתקם קודם לכן ושומרים (שימו לב ישנן עוד הגדרות נוספות באיזור הקידום, תוכלו לעיין במדריכים נוספים כדי ללמוד עוד על קידום החנות)
10. חוזרים לדף של Google Analytics עצמו, לוחצים על גלגל השיניים למטה בדף ובעמודה האחרונה עוברים אל "הגדרות של מסחר אלקטרוני"
11. מפעילים את תיבות ההפעלה של הפעל מסחר אלקטרוני משופר או Google Enhanced Ecommerce בדף ושומרים
12. כעת תוכלו ללחוץ על האייקון של הבית ולצפות בתנועות והפעולות בחנותכם, בהצלחה.
ארועים
המערכת שלנו מפעילה מספר ארועים חשובים בחנות אשר נשלחים ישירות לחשבון האנליטיקס שלכם (כגון הרשמה, הוספה לסל וכו') ישירות ל Google enhanced e-commerce.
על מנת לצפות בארועים אלה בזמן אמת (טווח של 30 דקות מרגע שנכנסתם לעמוד) יש להכנס בתפריט צד ל "זמן אמת" -> "ארועים"
וכדי לצפות בסטטיסטיקה כללית של התנהגות לטווחי זמן ארוכים (שבוע,חודש וכו') עוברים בתפריט צד ל "התנהגות" -> "ארועים" -> "סקירה כללית"
מסחר אלקטרוני
תוכלו להנות מפרטים מעמיקים יותר הנוגעים לאיזור המסחר האלקטרוני
שימו לב Google Analytics מציעים מגוון ענק של מעקב וסטטיסטיקות, מעבר למה שמופיע במדריכ\ים שלנו
שימו לב, אם ה Google Analytics שלכם באנגלית, תוכלו:
א. לשנות לעברית ולעקוב אחרי המדריך
ב. לעקוב אחרי הצילומי מסך