כל האוספים
הגדרות מתקדמות של החנות
קידום האתר במנועי חיפוש
קידום האתר במנועי חיפוש
A
נכתב על ידי Anna Gurevich
עודכן לפני יותר משבוע

מבוא

קידום האתר במנועי החיפוש הוא תוסף אשר מאפשר לכם לבצע קידום אורגני במנועי החיפוש (גוגל).

במדריך זה תוכלו ללמוד איך להשתמש בתוסף בצורה האפקטיבית ביותר.

הפעלת התוסף

  • יש להיכנס אל מערכת הניהול של החנות האינטרנטית שלכם, ולהפעיל את התוסף קידום האתר במנועי החיפוש -

*לאחר הוספת התוסף, יתווסף שדה של קידום אתרים להגדרות החנות, לכל מוצר, קטגוריה ולכל דף תוכן.

הגדרות החנות

בהגדרות החנות אנו נמלא את השדות בצורה הבאה-

  • כותרת לקידום במנוע החיפוש- בשדה זה אנו נזין את שם החנות שלנו.

  • תיאור לקידום במנוע החיפוש- בשדה זה אנו נזין תיאור של החנות שלנו.

  • מילות מפתח- בשדה זה נזין מילות מפתח של האתר,כאשר בין כל מילה נשים פסיק (במידה ואינכם יודעים מהן מילות מפתח,ניתן לצפות בהסבר בסוף המדריך).

מוצרים

לאחר הוספת התוסף,בכל מוצר יופיע שדה של קידום אתרים

את השדות יש למלא בצורה הבאה-

  • כותרת לקידום במנוע החיפוש- בשדה זה אנו נזין את שם המוצר שלנו.

  • תיאור לקידום במנוע החיפוש- בשדה זה אנו נזין תיאור של המוצר שלנו.

  • מילות מפתח- בשדה זה נזין מילות מפתח אשר רלוונטיות למוצר שאנו יוצרים,לדוגמא,אם מדובר בחולצה,מילות המפתח שניתן להזין הן-

    חולצה,בגד,טי,שרט,הלבשה וכדומה.כאשר בין כל מילה נשים פסיק.

  • תגיות מוצר- שדה זה נועד למנוע החיפוש באתר עצמו,גם כאן נזין מילות מפתח עם פסיק בינהן.

*חשוב לציין ששדות הקידום ייתווספו גם בכל קטגוריה,ובכל דף תוכן.

את השדות הללו יש למלא בדומה לשדה הקיים במוצרים,כלומר-

  • כותרת לקידום במנוע החיפוש- בשדה זה אנו נזין את שם הקטגוריה/דף התוכן.

  • תיאור לקידום במנוע החיפוש- בשדה זה אנו נזין תיאור של הקטגוריה/דף התוכן.

  • מילות מפתח- בשדה זה נזין מילות מפתח אשר רלוונטיות לדף התוכן/הקטגוריה שבה אנו נמצאים.

מהן מילות מפתח?

מילות מפתח הן בעצם מילים/ביטויים אשר גולשים עשויים לחפש בGoogle.

לדוגמא, אם אנחנו מעוניינים בחולצה שחורה,אנחנו ניכנס לגוגל ולרוב נחפש "חולצה שחורה",

מדובר בעצם ב2 מילות מפתח - חולצה,שחור.

על מנת למקסם כמה שיותר את הופעת האתר (בצורה אורגנית) בגוגל,חשוב לבנות מאגר מילות מפתח אשר רלוונטי למוצרים/לחנות שלנו.

טיפים למילות מפתח-

  • כאשר אנו ניגשים לשדה מילות המפתח,ראשית חשוב לדעת שקיימת הגבלה של כ250 תווים (כולל פסיקים וריווחים) בשדה זה.

  • אין צורך לחזור על אותה המילה פעמיים,או לרשום משפטים,משום שGoogle מבצע הצלבות בין המילים אשר צויינו במאגר מילות המפתח,לכן אם יש לנו לדוגמא חולצת טי שרט שחורה,במילות המפתח נרשום את המילה חולצה פעם אחת בלבד- חולצה,טי,שרט,שחורה,יפה,נוחה וכדומה.

  • מומלץ להעשיר את האתר שלנו בתוכן,בין אם זה תיאור המוצר/דפי תוכן וכדומה,ובמילות המפתח להשתמש במילים אשר מופיעות בתוכן שהוספנו.

  • חשוב לציין שקיימים כלים רבים שיכולים לעזור לכם בנושא,למשל Google Trends,שמכיל בתוכו חיפושים פופולארים שניתן לצפות בהם ובהתאם לכך לראות מה באמת כדאי להוסיף בשדה מילות המפתח.

האם קיבלת תשובה לשאלתך?