• בתפריט בממשק הניהול עוברים ל"לקוחות והזמנות" -> "לקוחות"

  • כעת לוחצים על יצירת לקוח חדש או בוחרים לערוך לקוח קיים וממלאים את פרטי הלקוח והסיסמא

  • במידה ויצרתם שדות מותאמים אשר נשמרים בהרשמה תוכלו גם אותם לקשר או לערוך אצל לקוח קיים שנרשם לפני מועד הוספת השדות

  • לאחר מילוי הפרטי שומרים ויווצר לקוח חדש (או שהלקוח הקיים נערך בהצלחה במידה ולא קיבלתם הודעת שגיאה)

הערות

  • שימו לב במידה ואתם עורכים לקוח עליכם למחוק לגמרי את השדה של הסיסמא אם אינכם רוצים לשנות את סיסמתו.
    במידה וכן תרצו לשנות את סיסמתו יש להזין סיסמה זהו בשני השדות של סיסמא ואימות.

  • לפעמים אתם תצרו שדות מותאמים אשר תרצו שלקוחות ישמרו בהרשמה, ושדות אלו לא יופיעו אצל לקוחות קיימים שנרשמו לפני הוספת השדות.
    תוכלו להכנס לערוך לקוחות אלו ולהוסיף להם שדות אלו או לחלופין לבקש מהם לעדכן אותם לבד בפאנל עריכת כתובת שלהם.

  • בעת יצירת הלקוח הניוזלטר יקשר את הלקוח לרשימת התפוצה אשר קישרמתם בתוסף הרבה מסר (אם אינכם משתמשים בתוסף זה תוכלו לבחור ב "ללא")

האם מצאת את התשובה שלך?