לדלג לתוכן הראשי

מועדון לקוחות: הוספה והגדרות בסיסיות

Maria Waysman avatar
נכתב על ידי Maria Waysman
עודכן לפני יותר מ-2 חודשים

בקצרה

ניהול מועדון לקוחות יכול לאפשר לכם למיין לקוחות רשומים בין קבוצות יעודיות.

ניהול הקבוצות יוכל לאפשר לכם:

  • מתן הנחות כלליות והנחות מוצר בודדות לקבוצות מסוייות בלבד במקביל עם מתן הנחות אחרות לשאר הקבוצות ולאורחים

  • מתן אפשרויות שילוח יעודיות עבור קבוצות אלו

  • יצירת "שדות נוספים" לדף התשלום עבור קבוצות יעודיות

מדריכים קשורים

הוספת התוסף והפעלת השירות-

  • מתוך המסך הראשי של המערכת נעבור אל ״לקוחות והזמנות>מועדוני לקוחות״ בתפריט -

  • כעת נלחץ על כפתור ״יצירת קבוצה״-

  • ממלאים את השדות עבור המועדון (שימו לב ישנו סימן שאלה ליד כל שדה אשר מפרט על מה כל שדה אחראי) ולוחצים על ״פרסום״-

  • בחלון הנפתח,ניתן לקרוא את תנאי השירות,ובסיום לאשר את רכישת השירות-

  • לאחר שהצטרפתם לשירות ופרסמתם את המועדון אשר יצרתם, מועדון הלקוחות יופיע בדפדפן עם אותם שדות כמו בעריכה בתוספת של שדה אשר מקנה לכם אפשרות לקבלת קישור לשליחה ללקוחותיכם על מנת שיוכלו להרשם לקבוצה יעודית זו-

  • כמו כן תוכלו בדף הראשי של מועדון הלקוחות לראות טבלה עם כל הקבוצות אשר יצרתם כולל קבוצה ראשית שהיא ברירת המחדל,ולא ניתן למחוק אותה-

  • במידה ואתם רוצים לאפשר ללקוחות בהרשמה לבחור מועדון ולא על ידי מתן קישור מוסתר,תוכלו לעבור ל "הגדרות מועדונים", ובשדה ״מועדון לקוחות״ לשייך מועדונים נוספים. כל מועדון אשר שייכתם יהיה מועדון לקוחות אשר יופיע בדף ההרשמה לחנות שלכם-

  • בסיום יש ללחוץ על שמירה.

שימו לב

חשוב מאד לשים לב, במידה ותרצו למחוק מועדון לקוחות, כל השיטות משלוח, הנחות, שדות מותאים וכו' ימחקו יחד עם קבוצה זו (תקבלו בהודעה לפני נסיון מחיקה פירוט)

האם קיבלת תשובה לשאלתך?