מהו ה Tiktok Pixel ?

הפיקסל של Tiktok הוא כלי ניתוח המאפשר לך למדוד את יעילות הפרסום שלך על ידי הבנת הפעולות שאנשים מבצעים באתר שלך.

כיצד להתחבר ?

*את הפיקסל של Tiktok אנו נחבר באמצעות Google Tag Manager,לכן במידה וטרם יצרתם חשבון, ניתן לפתוח חשבון בקישור זה .

1.בחשבון הTiktok manager,יש לעמוד עם העכבר על Assets,ולבחור ב Events -

2.בתוך Events,אנו נבחר בחלון הימני - Website Pixel ,על ידי לחיצה על כפתור ה- Manage

3.כעת,נלחץ על כפתור ה - Create Pixel

4.בחלון הקופץ,נבחר באופציה השמאלית Manually install pixel code,וניתן שם לפיקסל שלנו

ולאחר שסיימנו, נלחץ על הכפתור הכחול Next.

5.יופיע לנו חלון נוסף, גם בו נבחר באופציה השמאלית Standard Mode.

ולאחר שסיימנו, נלחץ על הכפתור הכחול Next.

6.כעת,יופיע לנו חלון ובו הפיקסל שלנו, את הפיקסל הזה יש להעתיק וליצור כ Tag בחשבון Google Tag Manager.

7.בחשבון ה Google Tag Manager שלכם, יש ליצור Tag חדש על ידי כניסה לTags ולחיצה על כפתור ה New

8.בחלון אשר נפתח לנו, ראשית נלחץ על התיבה העליונה Tag Configuration, ולאחר מכן, בחלון אשר נפתח מימין, נגלול מעט ונבחר ב Custom HTML

9.כעת,תפתח לנו תיבת HTML ובה נדביק את הפיקסל שהעתקנו לפני (סעיף 6)

10.כעת,נגלול מעת למטה ונלחץ על חלון ה Triggering,ובחלון אשר נפתח לנו נלחץ על All pages

11.ולבסוף,נגדיר לTag שלנו שם, ונבצע שמירה.

*שימו לב -

יש לחזור אל חשבון הtiktok ולסיים את ההטמעה על ידי בחירת אירועי המרה, מכיוון שמדובר בחנות אינטרנטית, יש לבחור בחלון ה E-Commerce Events ,ולאחר מכן להגדיר את אירועי ההמרה הרלוונטית עבורכם.

האם מצאת את התשובה שלך?