מהו ה Facebook Pixel ?
הפיקסל של פייסבוק הוא כלי ניתוח המאפשר לך למדוד את יעילות הפרסום שלך על ידי הבנת הפעולות שאנשים מבצעים באתר שלך.
אתם יכולים להשתמש בפיקסל למטרות הבאות:
כדי לוודא שהמודעות (פרסום) שלכם מוצגות בפני האנשים ה"נכונים".
כדי לאתר לקוחות פוטנציאליים חדשים, לראות ביקורים בעמודים מסויימים או לראות פעולות נפוצות אשר מתבצעות בחנות.
מערכת להנעת המכירות, מאפשרת להגיע לאנשים שיש סיכוי גבוהה יותר שיקנו עם הצעות דרך ממשק הניהול של פייסבוק.
מאפשר למדוד את התוצאות המתקבלות מהמודעות שלכם, עד כמה הן יעילות ומה ההתנהגות של לקוחות אשר רואים אותם בפייסבוק.
האם המידע במאמר זה מספיק ?
התשובה היא "לא".
אנו מציגים בפניכם את הפעולות הבסיסיות של הרשמה והתממשקות בין החנות לשירות.
תוכלו לעיין בשאר המדריכים שלנו ולמצוא עוד מידע על פייסבוק פיקסל, עוד מאמרים עם מדריכים והמלצות.
בנוסף אנו ממליצים להשתמש במקורות רשמיים של פייסבוק על דרכי שימוש נפוצות בפיקסל ומדריכים.
עולם האנליטיקה הוא מדע בפני עצמו, לצד המערכת של הפייסבוק פיקסל שגם היא רחבה ומאפשרת שימושים רבים בה.
למידע נוסף תוכלו לבקר בדפי העזרה הרשמיים של פייסבוק בנושא הפיקסל בקישור הזה
כיצד להתחבר ?
בקישור הבא עוברים לדף הבית של ניהול החשבון העסקי בפייסבוק (לחצו כאן)
בדף הבית של ניהול החשבון,יש ללחוץ על ״כל הכלים״ אשר נמצא בתפריט הימני-
בתפריט אשר נפתח מצד שמאל,יש ללחוץ על ״מנהל אירועים״-
תועברו לחלון חדש שבו ניתן לראות את הסקירה הכללית של מנהל האירועים,בחלון זה יש ללחוץ על ״חיבור נתונים״-
יפתח חלון חדש,בו יש לבחור ב״אינטרנט״,וללחוץ על ״הבא״-
בעמוד הבא מלאו את השם הרצוי,ובסיום לחצו על ״יצירה״ (השם נועד לזיהוי הפיקסל בין פיקסלים אחרים קיימים בחשבון שלכם)
שימו לב,החלון הבא יפתח אוטומטית ב״להתחבר לשותף״,יש ללחוץ על ״חיבור ידני״,ולבחור ב״הפיקסל של Meta בלבד״,ובסיום ללחוץ על ״הבא״-
בחלון האחרון יופיע כפתור ״הצגת הוראות״,יש ללחוץ עליו,וללחוץ על סיום-
לאחר לחיצה על כפתור ההוראות וכפתור הסיום,יפתח החלון הבא-
על מנת לשייך את הפיקסל שיצרנו אל ממשק הניהול של החנות,עלינו להעתיק את הid של הפיקסל,קיימות 2 אפשרויות שבהן ניתן לבצע זאת,ניתן לבחור באפשרות הנוחה עבורכם.
אפשרות 1-
יש ללחוץ על כפתור ״העתקת הקוד״,להדביק את הקוד בכתבן כלשהו (Word לדוגמא) ולחפש בקוד מספר אשר יופיע אחרי המילה 'init'-
אפשרות 2-
יש ללחוץ על ״מקורות מקורות נתונים״,ולוודא שאכן נמצאים בפיקסל הרצוי (במידה ויש מספר פיקסלים)-
לוחצים על הגדרות,ומעתיקים את ״מזהה סדרת הנתונים״-
כעת,עוברים לממשק הניהול של החנות,אל איזור התוספים (בכתובת כאן) ומוסיפים את תוסף הפיקסל-
עוברים לעמוד ההגדרות בממשק הניהול,ולאיזור ״קידום אתרים״.
לאחר מכן,באיזור ״השתמשו בפיקסל של פייסבוק״,בוחרים ב״פיקסל פרונטלי סטנדרטי״,ובשדה ״פייסבוק פיקסל פרונטלי-פיקסל id״ מדביקים את המזהה שהעתקנו לפני כן-
בסיום יש ללחוץ על שמירה.
כעת ניתן לצפות באירועים במנהל האירועים בפייסבוק