המדריך מסביר כיצד לחבר את קטלוג המוצרים שלך למוצרי השיווק של פייסבוק ואינסטגרם:

  • חיבור לInstagram Shopping

  • חנות בפייסבוק

  • חיבור לפייסבוק Marketplace

כדי להתחיל, יש לבצע את הפעולות הבאות בחנות:

1. יש להיכנס למערכת הניהול של החנות האינטרנטית ולהפעיל את התוסף קטלוג מוצרים באינסטגרם שופינג ופייסבוק:

2. להדליק את האפשרות ב״הגדרות החנות״ ולשמור:

3. יש להיכנס לכל מוצר שרוצים לפרסם באינסטגרם שופינג/ קטלוג פייסבוק - ולהדליק את האפשרות + לבחור את השיוך הקטלוגי שלו (שנלקח מתוך הרשימה של פייסבוק ואינסטגרם) -

ברגע שסיימנו את כל המוצרים שאנחנו רוצים להעלות, אנחנו עוברים כעת לשלב ההגדרה בפייסבוק:

1. להיכנס לפייסבוק קטלוג בלינק לחץ כאן (שימו לב שעליכם להיות מחוברים לחשבון פייסבוק שלכם בדפדפן זה)

2. במנהל הקטלוגים של פייסבוק לוחצים על "צור קטלוג"

3. בוחרים ב"מסחר אלקטרוני" ולוחצים "הבא"

4. בוחרים ב "העלה את פרטי המוצר", מזינים שם לקטלוג שלכם (השם הוא בשבילכם לזיהוי הקטלוג) ולוחצים על "צור"

5. לאחר שפייסבוק סיים ליצור את הקטלוג בדף הבא לוחצים על "עיןן בקטלוג"

6. כעת בוחרים ב"הוספת הפריטים שלך בכמות גדולה"

7. בוחרים ב"שימוש בהעלאה בכמות גדולה"

8. מסמנים "פיד מתוזמן" ולוחצים הבא

9. מזינים את כתובת החנות שלכם עם תוספת של /fb_feed לדוגמא כתובת החנות שלכם היא https://www.example-shop.com הכתובת שתצטרכו להזין היא https://www.example-shop.com/fb_feed
(אין צורך להזין שם משתמש וסיסמא)

10. בוחרים את תדירות עדכון הפיד (מומלץ יומי) ולוחצים הבא

11. מוודאים ששם המקור הוא הכתובת המלאה של החנות, בוחרים במטבע של החנות שלכם (ILS שקלים) לוחצים העלה וממתינים עד שפייסבוק יסיים את תהליך ההעלאה הראשונית.

12. בתום ההעלאה פייסבוק יציג בפניכם דו"ח של מוצרים אשר עלו בהצלחה \ לא עלו (עם סיבה מצורפת)

13. תוכלו לצפות במוצרים במנהל הקטלוגים -> קטלוג -> מקורות נתונים -> מוצרים
או בפריטים בקטלוג

כשמסיימים להעלות, יש להיכנס לאינסטגרם ולדליק את האפשרות בתוך האפליקציה. מצ״ב מדריך:

https://www.facebook.com/help/instagram/1108695469241257

שימו לב

  • במידה והפייסבוק שלכם בשפה אחרת, תוכלו בהגדרות שלו לשנות את השפה לעברית או לחלופין לבצע את הפעולות לפי התמונות במדריך.

  • לאחר שהעלתם את המוצרים שלכם לקטלוג תוכלו להתחיל לנהל קמפיינים שיווקיים

  • על מנת להתחיל להציג ולשווק מוצרים בקטלוג פייסבוק אינסטגרם עליכם להוסיף לפחות 4 מוצרים

  • במידה ובחנותכם ישנם מספר שפות ניתן להוסיף לפני הקישור לפיד את "קיצור" של שם השפה על מנת לקבל קישור לפיד בשפה הרצויה וכך להעביר לגוגל או לפייסבוק במקביל מספר קישורים לאותו הפיד במספר שפות שונות
    לדוגמא: https://mystore.com/en/google_feed או https://myshop.com,/ru/fb_feed
    (את הקיצור של השפה ניתן לראות לאחר שאתם משנים שפה בחנות שלכם, היא מופיע בשורת הקישור)

האם מצאת את התשובה שלך?