כל האוספים
הגדלת ביצועי מכירות בחנות האינטרנטית
חיבור קטלוג מוצרים לאינסטגרם שופינג ולפייסבוק
חיבור קטלוג מוצרים לאינסטגרם שופינג ולפייסבוק

חברו את החנות שלכם והתחילו למכור ישירות מ לInstagram ו Facebook

David (tech support) avatar
נכתב על ידי David (tech support)
עודכן לפני יותר משבוע

המדריך מסביר כיצד לחבר את קטלוג המוצרים שלך למוצרי השיווק של פייסבוק ואינסטגרם:

  • חיבור לInstagram Shopping

  • חנות בפייסבוק

  • חיבור לפייסבוק Marketplace

כדי להתחיל, יש לבצע את הפעולות הבאות בחנות:

1. יש להיכנס למערכת הניהול של החנות האינטרנטית ולהפעיל את התוסף קטלוג מוצרים באינסטגרם שופינג ופייסבוק:

2. להדליק את האפשרות ב״הגדרות החנות״ ולשמור:

3. יש להיכנס לכל מוצר שרוצים לפרסם באינסטגרם שופינג/ קטלוג פייסבוק - ולהדליק את האפשרות + לבחור את השיוך הקטלוגי שלו (שנלקח מתוך הרשימה של פייסבוק ואינסטגרם) -

ברגע שסיימנו את כל המוצרים שאנחנו רוצים להעלות, אנחנו עוברים כעת לשלב ההגדרה בפייסבוק:

  • להיכנס למנהל המסחר של פייסבוק לחץ כאן (שימו לב שעליכם להיות מחוברים לחשבון פייסבוק שלכם בדפדפן זה)

  • לוחצים על "הוספת קטלוג" ובוחרים "מסחר אלקטרוני" ומסמנים "מוצרים מקוונים"

  • בדף הבא מסמנים את אפשרות הוספת הפריטים הידנית (ראשונה), בוחרים את בעל הקטלוג (אם אין יוצרים חדש) וממלאים שם הקטלוג (משהו לזיהוי עתידי)

  • לוחצים על כפתור "צור" וממתינים עד לקבלת מסך סיום ולוחצים על מעבר לצפיה בקטלוג

  • כעת, במנהל הקטלוגים, מסמנים "קטלוג" > "מקורות נתונים" > "Data Feed" ולוחצים על "הבא"

  • מסמנים "כן" ולוחצים "הבא"

  • בוחרים להשתמש בכתובת URL ומזינים את כתובת החנות שלכם + "/" + "fb_feed"
    כך שאם כתובת החנות שלכם היא https://example.com אז הכתובת שמזינים היא https://example.com/fb_feed

  • בוחרים אינטרבל זמן שתואם לתזרים הלקוחות בחנותכם (זמן העדכון חשוב, כי הוא מעדכן גם מלאים וכדומה...)

  • בודקים את כל הפרטים (לא להתייחס בדוגמא מופיע מטבע USD אתם תסמנו ILS או מה שרלוונטי עבור חנותכם)

  • ממתינים עד לסיום העלאה ובודקים את הפריטים ב "קטלוג" > "פריטים"

שימו לב

  • במידה והפייסבוק שלכם בשפה אחרת, תוכלו בהגדרות שלו לשנות את השפה לעברית או לחלופין לבצע את הפעולות לפי התמונות במדריך.

  • לאחר שהעלתם את המוצרים שלכם לקטלוג תוכלו להתחיל לנהל קמפיינים שיווקיים

  • על מנת להתחיל להציג ולשווק מוצרים בקטלוג פייסבוק אינסטגרם עליכם להוסיף לפחות 4 מוצרים

  • במידה ובחנותכם ישנם מספר שפות ניתן להוסיף לפני הקישור לפיד את "קיצור" של שם השפה על מנת לקבל קישור לפיד בשפה הרצויה וכך להעביר לגוגל או לפייסבוק במקביל מספר קישורים לאותו הפיד במספר שפות שונות
    לדוגמא: https://mystore.com/en/google_feed או https://myshop.com,/ru/fb_feed
    (את הקיצור של השפה ניתן לראות לאחר שאתם משנים שפה בחנות שלכם, היא מופיע בשורת הקישור)

האם קיבלת תשובה לשאלתך?