מהו ה Facebook Pixel ?

הפיקסל של פייסבוק הוא כלי ניתוח המאפשר לך למדוד את יעילות הפרסום שלך על ידי הבנת הפעולות שאנשים מבצעים באתר שלך.

אתם יכולים להשתמש בפיקסל למטרות הבאות:

  • כדי לוודא שהמודעות (פרסום) שלכם מוצגות בפני האנשים ה"נכונים".

  • כדי לאתר לקוחות פוטנציאליים חדשים, לראות ביקורים בעמודים מסויימים או לראות פעולות נפוצות אשר מתבצעות בחנות.

  • מערכת להנעת המכירות, מאפשרת להגיע לאנשים שיש סיכוי גבוהה יותר שיקנו עם הצעות דרך ממשק הניהול של פייסבוק.

  • מאפשר למדוד את התוצאות המתקבלות מהמודעות שלכם, עד כמה הן יעילות ומה ההתנהגות של לקוחות אשר רואים אותם בפייסבוק.

האם המידע במאמר זה מספיק ?

התשובה היא "לא".
אנו מציגים בפניכם את הפעולות הבסיסיות של הרשמה והתממשקות בין החנות לשירות.
תוכלו לעיין בשאר המדריכים שלנו ולמצוא עוד מידע על פייסבוק פיקסל, עוד מאמרים עם מדריכים והמלצות.
בנוסף אנו ממליצים להשתמש במקורות רשמיים של פייסבוק על דרכי שימוש נפוצות בפיקסל ומדריכים.

עולם האנליטיקה הוא מדע בפני עצמו, לצד המערכת של הפייסבוק פיקסל שגם היא רחבה ומאפשרת שימושים רבים בה.
למידע נוסף תוכלו לבקר בדפי העזרה הרשמיים של פייסבוק בנושא הפיקסל בקישור הזה

כיצד להתחבר ?

1. לאחר שהתחברתם לפייסבוק הפרטי \ עסקי שלכם, עוברים למנהל הארועים של פייסבוק (בקישור הזה)

2. בצד יופיע כפתור ירוק עם פלוס עליו, ברגע שתעבירו עליו את העבר יפתח תפריט, תלחצו על חבר מקורות נתונים

3. בוחרים ב"אינטרנט" ולוחצים "התחל"

4. מסמנים "פיקסל פייסבוק" ולוחצים "קשר"

5. נותנים שם לפיקסל וקישור ולוחצים "המשך"

6. לוחציםעל "התקן קוד באופו ידני"

7. לוחצים על המשך ובדף הבא בוחרים ב"הפעלת התאמה מתקדמת אוטומטית" ו"המשך

8. כעת לוחצים על "פתח את כלי הגדרת הארוע" ויוצאים מהדף הבא.

9. כעת עליכם להכנס להגדרות הפיקסל וללחוץ על על הקוד המופיע מתחת ל "מזהה פיקסל"

10. עוברים לממשק ניהול של החנות לתוספים (בכתובת כאן) ומוסיפים את תוסף הפיקסל

11. עוברים לעמוד ההגדרות וגוללים עד לאיזור "קידום אתרים", מסמנים בפיקסל "כן" ובשדה מתחת מדביקים את הקוד שהעתקנו מהמנהל ארועים של פייסבוק

12. כעת שומרים ותוכלו לצפות בארועים במנהל הארועים בפייסבוק.

האם מצאת את התשובה שלך?