מהו ה Facebook Pixel ?

הפיקסל של פייסבוק הוא כלי ניתוח המאפשר לך למדוד את יעילות הפרסום שלך על ידי הבנת הפעולות שאנשים מבצעים באתר שלך.

אתם יכולים להשתמש בפיקסל למטרות הבאות:

  • כדי לוודא שהמודעות (פרסום) שלכם מוצגות בפני האנשים ה"נכונים".

  • כדי לאתר לקוחות פוטנציאליים חדשים, לראות ביקורים בעמודים מסויימים או לראות פעולות נפוצות אשר מתבצעות בחנות.

  • מערכת להנעת המכירות, מאפשרת להגיע לאנשים שיש סיכוי גבוהה יותר שיקנו עם הצעות דרך ממשק הניהול של פייסבוק.

  • מאפשר למדוד את התוצאות המתקבלות מהמודעות שלכם, עד כמה הן יעילות ומה ההתנהגות של לקוחות אשר רואים אותם בפייסבוק.

האם המידע במאמר זה מספיק ?

התשובה היא "לא".
אנו מציגים בפניכם את הפעולות הבסיסיות של הרשמה והתממשקות בין החנות לשירות.
תוכלו לעיין בשאר המדריכים שלנו ולמצוא עוד מידע על פייסבוק פיקסל, עוד מאמרים עם מדריכים והמלצות.
בנוסף אנו ממליצים להשתמש במקורות רשמיים של פייסבוק על דרכי שימוש נפוצות בפיקסל ומדריכים.

עולם האנליטיקה הוא מדע בפני עצמו, לצד המערכת של הפייסבוק פיקסל שגם היא רחבה ומאפשרת שימושים רבים בה.
למידע נוסף תוכלו לבקר בדפי העזרה הרשמיים של פייסבוק בנושא הפיקסל בקישור הזה

כיצד להתחבר ?

  • בקישור הבא עוברים לדף הבית של ניהול החשבון העסקי בפייסבוק (לחצו כאן)

  • בדף אשר מופיע מולכם בסרגל לוחצים על "כל הכלים"

  • ובתפריט שנפתח בפניכם בוחרים ב "מנהל הארועים"

  • בצד יופיע כפתור ירוק עם פלוס עליו, ברגע שתעבירו עליו את העבר יפתח תפריט, תלחצו על חבר מקורות נתונים

  • בוחרים ב"אינטרנט" ולוחצים "התחל"

  • בעמוד הבא ממלאים את השם של הפיקסל שלכם (השם נועד לזיהוי הפיקסל בין פיקסלים אחרים קיימים בחשבון שלכם) ויוצרים

  • המתינו מספר שניות עד לתום יצירת הפיקסל ובשלב הבא מזינים את כתובת החנות שלכם (הדומיין שבחרתם לחנות) ולוחצים על "בדיקה" ולאחר מספר שניות יופיע במקום הכפתור של "בדיקה" כפתור "הבא" ולוחצים עליו

  • בשלב הבא בוחרים באפשרות הראשונה ולוחצים "הבא"

  • בשלב האחרון יופיע הסבר קצר של פייסבוק על הפיקסל קוראים ועוברים על השלבים ולאחר מכן לוחצים על "הגדר"

  • כעת בד ףהגדרות ה API בוחרים באפשרות השלישית של "הגדרה ידנית" וממשיכים

  • כעת בדף שהופיע לוחצים על התפריט בצד ונכנסים למנהל הארועים

  • בוחרים בפיקסל שיצרתם ונכנסים להגדרות

  • עוברים לממשק ניהול של החנות לתוספים (בכתובת כאן) ומוסיפים את תוסף הפיקסל

  • עוברים לעמוד ההגדרות וגוללים עד לאיזור "קידום אתרים", מסמנים בפיקסל "כן" ובשדה מתחת מדביקים את הקוד שהעתקנו מהמנהל ארועים של פייסבוק

  • כעת שומרים ותוכלו לצפות בארועים במנהל הארועים בפייסבוק.

האם מצאת את התשובה שלך?