עליכם ליצור מסמך CSV (אפשר להשתמש במסמכי גוגל - השירות שלהם חינמי)ובו יכללו העמודות הבאות:

  1. מזהה מוצר - חובה (מזהה ייחודי שתקבלו בעת ייצוא מסמך של מוצרים, או שלחלופין תוכלו למצוא אותו בדף עריכת המוצר בשורת הכתובת)  
  2. שם מוצר - חובה
  3. תיאור - חובה
  4. מחיר
  5. מוסתר
  6. סטטוס
  7. כמות במלאי
  8. כמות מינימלית בהזמנה
  9. ניהול מלאי
  10. סטטוס מלאי של המוצר
  11. סדר המוצר

** שימו לב, עליכם להזין כותרת עמודה בדיוק כמו שרשום ברשימה הנ"ל** שימו לב, ישנן עמודות שחובה לצרף למסמך אחרת המוצר לא יקלט במערכת

התאמת תוכן לכל עמודה:

  1. מזהה מוצר - יכלול ספרות (כפי שמראה בתמונה למעלה) לדוגמא "12345"
  2. שם מוצר - יכלול מחרוזת תווים לדוגמא "חולצה אדומה"
  3. תיאור - יכלול מחרוזת תווים לדוגמא "חולצה אדומה, עם ציור של חתול"
  4. מחיר - יכלול מספר בלבד לדוגמא "249"
  5. מוסתר - יכלול את הספרה 0 \ 1 כאשר 1 מייצג "מוסתר" ו 0 "גלוי
  6. סטטוס - יכלול את הספרה 0 \ 1 , כאשר 1 מייצג "פעיל" ו 0 "לא פעיל"
  7. כמות במלאי - יכלול מספר בלבד לדוגמא "22"
  8. כמות מינימלית בהזמנה - יכלול מספר בלבד לדוגמא "3"
  9. ניהול מלאי - יכלול ספרה 0 \ 1 , כאשר 1 מייצג "ניהול פעיל" ו 0 מייצג "נוהל כבוי"
  10. סטטוס מלאי של המוצר - יכלול אחת משלושת האפשרויות : "קיים במלאי" , "אזל מהמלאי" , "הזמנה מוקדמת"
  11. סדר המוצר - יכלול מספר בלבד לדוגמא "3"

  • להורדת מסמך CSV דוגמה לחץ כאן
  • להורדת סרטון הדרכה כיצד לפתוח מסמך CSV באקסל לחץ כאן
האם מצאת את התשובה שלך?