במערכת ניהול החנות מצד ימין מופיע כפתור ״לקוחות והזמנות״, לאחר לחיצה עליו יש ללחוץ על כפתור ״הזמנות״.

במסך ההזמנות ניתן לראות מספר דברים חשובים >>

חלוקת הזמנות לפי סוג (בכפתורים הכחולים למעלה):

  1. בלחיצה על כפתור ״כל ההזמנות״ – מוצגות כל ההזמנות שבוצעו בחנות. בנוסף, מוצגות גם תהליכי רכישה שהתחילו אך לא הושלמו.
  2. בלחיצה על ״הזמנות חדשות״ – מוצגות כל ההזמנות שהושלמו בהצלחה (הוזן כ.א ע״י הלקוח) ועדיין לא סופקו ללקוח
  3. בלחיצה על ״הזמנות שלא הושלמו״ – מוצגות כל ההזמנות שלקוחות החנות לא השלימו (נטישת סל קניות / לא הוזן כ.א). פרטי הלקוח מוצגים במסך זה וניתן להתקשר ללקוח להשלמת הזמנה או ליצירת הזמנה חדשה בחנות

סטטוס הזמנה

במסך ההזמנות מופיעות גם הזמנות שהלקוח לא השלים עד הסוף. למשל, אם הלקוח שם מוצרים בסל אך לא השלים את הרכישה או שכ.א לא עבר מסיבה כלשהיא – גם אז יופיעו פרטי ההזמנה במסך ההזמנות, אך סטטוס ההזמנה יהיה ״0״ או ״לקוח לא השלים הזמנה״.

בהזמנות שבהן הלקוחות השלימו תהליך רכישה מלא והזינו כ.א בצורה תקינה – בעמודה ״סטטוס הזמנה״ יופיע הכיתוב ״הזמנה חדשה״. כמו״כ, בלחיצה על מספר ההזמנה יהיה ניתן לראות למטה את פרטי כרטיס האשראי מספר אישור העסקה בכ.א.

כדי לשמור על סדר בהזמנות, אנו ממליצים לשנות את הסטטוסים של ההזמנות לאחר שליחת המוצר לסטטוס ״נשלח ללקוח״.

האם מצאת את התשובה שלך?