כל האוספים
ניהול הזמנות
כיצד ניתן לדעת שבוצעה הזמנה בחנות האינטרנטית?
כיצד ניתן לדעת שבוצעה הזמנה בחנות האינטרנטית?

הסבר על תהליך עדכון ההזמנה

istores avatar
נכתב על ידי istores
עודכן לפני יותר משבוע

עם כל רכישה שמתבצעת בחנות, יישלח מייל באופן אוטומטי אל המייל המוגדר כמייל מנהל החנות. כמו״כ, יישלח מייל אישור הזמנה גם לרוכש.

מטרת המייל היא ליידע אותך שבוצעה רכישה בחנות.

לאחר קבלת המייל יש להכנס למערכת הניהול, למסך ״הזמנות״ ולקבל את הפרטים המלאים:

  1. פרטי המזמין

  2. איזה מוצר הוזמן

  3. האם התשלום עבר בהצלחה (סטטוס ״הזמנה חדשה״ כמפורט מטה)

  4. איזה סוג שילוח נבחר

ניתן להגדיר סטטוס להזמנה כדי להיות במעקב שוטף ולשמור את הדברים מסודרים.

שימו לב – במידה וההזמנה נמצאת על סטטוס ״הזמנה חדשה״ ואתם רואים בפירוט ההזמנה את פרטי כ.א של הלקוח + מספר העסקה,

משמעות הדבר היא שהלקוח אכן השלים את העסקה ויש לספק לו את המוצר.

במידה והזמנה נכשלה, יתקבל בדף ההזמנה חיווי על סיבת הכשלון (בעיה בכרטיס האשראי של הלקוח, סירוב, כרטיס חסום/גנוב וכד׳). הנתונים נלקחים מתוך המסופים של שירותי האשראי בישראל.

מומלץ ליצור קשר טלפוני עם הלקוח ולאשר את קבלת ההזמנה והטיפול.

האם קיבלת תשובה לשאלתך?