בקצרה

במידה ויש מוצרים בחנות אשר קיימים במספר צבעים, גדלים, מידות וכדומה, נוכל להוסיף להם אפשרויות מוצר.

אפשרות מוצר תאפשר לרוכש לבחור אופציה מסוימת אותה אנחנו ניצור ונקשר למוצר.

לדוגמא, אם המוצר הוא חולצה שמגיעה בכמה מידות, ניצור אפשרות מוצר של מידות, נקשר אותה למוצר, ובכך הרוכש יוכל לבחור מידה.

תהליך יצירת אפשרות מוצר וקישור שלה למוצר הרצוי-

  • בניהול חנות ניכנס אל תוך אפשרויות מוצר-

  • על מנת ליצור אפשרות מוצר חדשה, נלחץ על הוספת אפשרות-

  • בשם האפשרות נעדכן את השם הרלוונטי עבור מה שאנחנו יוצרים (לדוגמא- אם אנחנו יוצרים אפשרות של בחירת מידה, בשם האפשרות נרשום "בחרו מידה"/"בחירת מידה")-

  • סוג - פירוט על מהו סוג יופיע בסוף המדריך.

  • כעת נוסיף את האפשרויות הקיימות, על ידי לחיצה על כפתור ה+ -

  • בשם הערך נמלא את שם האפשרות, לדוגמא מידה S, ובסדר התצוגה נחליט מה יהיה מיקום האפשרות ברשימה, לדוגמא 1-

  • כעת נלחץ פעמים נוספות על סמל ה+ על מנת שיתווספו עוד שדות של ערכים, ונוסיף את שאר האפשרויות-

  • לאחר שפתחנו את כלל האפשרויות הרלוונטיות, נבצע שמירה ויציאה-

    לאחר שהאפשרות נוצרה, היא תופיע ברשימת האפשרויות הקיימות, כאן-

    כעת, ניכנס אל המוצר אליו אנו רוצים לקשר את אפשרות המוצר שיצרנו, על ידי כניסה בניהול החנות אל מוצרים, ולחיצה על המוצר הרלוונטי -

  • בעמוד המוצר, נגלול אל שדה אפשרויות המוצר, נלחץ על "בחר אפשרות" ונקשר את האפשרות שיצרנו-

  • לאחר שבחרנו באפשרות אותה נרצה לקשר, יפתחו האפשרויות הבאות-

    נדרש- במידה ואפשרות המוצר היא חובה, נסמן את התיבה שמופיעה ליד נדרש.

    סמל ה+ - נלחץ על הסמל על מנת להוסיף את הערכים שיצרנו למוצר-

  • במידה ונרצה לנהל מלאי, נוכל לסמן ליד כל אפשרות את השדה של ניהול המלאי, ובשדה כמות הפריטים נציין את הכמות שיש לנו מאותה האפשרות.

    בנוסף, במידה ויש לנו אפשרות מוצר שכלולה בתוספת של עלות/ עולה פחות ממחיר המוצר הכללי, נוכל לציין זאת בשדה המחיר.

    לדוגמא - נניח מחיר המוצר הוא 50 שקלים, מידה S עולה 45 שקלים, ומידה M עולה 65 שקלים, נציין זאת בצורה הבאה-

    ולסיום נבצע שמירה.

חשוב לקרוא

מהו סוג אפשרות מוצר?

קיימים סוגים שונים של אפשרויות מוצר-

במידה ונרצה שבמוצר יוכלו לבחור רק אפשרות אחת, ולא כמה בבת אחת, נבחר או באפשרות מסוג בחירה, או בתיבת רדיו.

ההבדלים ביניהם הם הצורה שבה זה יופיע בחנות,

  • אפשרות מוצר מסוג בחירה תופיע בצורה הבאה-

  • תיבת רדיו תופיע כך-

  • במידה ונרצה שיוכלו לסמן כמה אפשרויות בבת אחת, נשתמש בסוג "תיבת סימון".

  • סוג "טקסט"- ניתן ליצור אפשרות מוצר אשר נועדה להזנה של כיתוב, לדוגמא-

    אם נרצה לתת לקונה אופציה להוסיף כיתוב על המוצר, נוכל לעשות זאת על ידי יצירת אפשרות מסוג טקסט.

  • סוג "קובץ" - במידה ונרצה ליצור אפשרות שנועדה לאפשר לקונה להוסיף קובץ במוצר, נוכל ליצור אפשרות מסוג קובץ.

    לדוגמא- אם אנו מוכרים הדפסים, נוכל ליצור אפשרות מוצר מסוג קובץ, ובכך לאפשר לקונים להוסיף תמונות של ההדפס אותו ירצו להוסיף על המוצר.

  • סוג "תאריך ושעה" - ניתן ליצור אפשרות מוצר מסוג זה, ובכך לאפשר לקונה לבחור תאריך ושעה.

חסר מידע ?
אחד השלבים אינו מובן ?
נשמח לקבל הצעות יעול, בקשות ושאלות בנושא בצ'אט של התמיכה.
בהצלחה !

האם מצאת את התשובה שלך?