מה מטרת השירות

שימוש במעקב המרות יאפשר לכם לבדוק את יעילות המודעות – עד כמה הקליקים עליהן מובילים את הלקוחות לבצע באתר פעולות שחשובות לעסק,

כמו רכישות, הרשמות ושליחת טפסים.

הרשמה לשירות של גוגל

  • ראשית נכנסים ונרשמים לשירותי Goggle Ads. למעבר לחץ כאן

  • בדף יצירת קמפיין חדש מסמנים "הגדלת כמות המכירות או ההרשמות באתר" (במידה וזה לא הדף שאתם רואים, תלחצו על הפלוס הכחול ויצירת קמפיין חדש)

  • ממלאים את שם העסק ולוחצים "הבא"

  • ממלאים את הכתובת הראשית של החנות ולוחצים הבא

  • במידה והכל עבר בהצלחה יוצג בפניכם תצוגה מקדימה של החנות במובייל ובמחשב, מוודאים שאכן הכל נראה תקין ולוחצים הבא

  • ממלאים את התיאור והכותרות שתרצו להציג בקמפיין ואת הטלפון שלכם ולוחצים הבא

  • מסמנים מילות מפתח אשר גוגל מציע או לחלופין לוחצים על נושא חדש ומוסיפים לבד וממשיכים

  • בוחרים איזור רלוונטי למודעות הקמפיין וממשיכים לשלב הבא

  • בוחרים תקציב, מאמתים את כל הפרטים ומששיכים.

  • כעת בדף ניהול הקמפיינים לוחיצם על "כלים והגדרות" -> "המרות"

  • מוסיפים המרה חדשה \ עורכים קיימת ובוחרים ב"אתר אינטרנט"

  • - בקטגוריה: בוחרים ב"רכישה"
    - בשם ההמרה: אפשר להשאיר "רכישה"
    - ערך: מסמנים ערכים שונים וברירת מחדל 1 שקל
    - ספירה: "כולן"
    ובשאר השדות לפי מה שמתאים לכם ושומרים

  • לוחצים על "באמצעות Tag Manager"

  • כעת פותחים כרטיסיה חדש (לא יוצאים עדיין מהדף בצילום מסך למעלה) נכנסים לממשק ניהול של החנות ועוברים להגדרות

  • גוללים לאיזור "קידום אתרים" וחוזרים לכרטיסיה הקודמת ומעתיקים את "מזהה המרה" ו"תווית המרה"

  • עוברים שוב לכרטיסיה השניה שפתחנו עם הגדרות החנות, מסמנים בגוגל ממונן "כן" וממלאים את שני השדות הבאים לפי הצילום מסך (שימו לב, לפני מזהה ההמרה יש להוסיף "AW-" ללא הגרשיים בדיוק כמו בצילום מסך)

  • שומרים את ההגדרות

מומלץ להשתמש בתוסף של גוגל כרום - Google Tag Assist אשר מציג את פעולות הטגיות של גוגל בחנותכם.
מציג את הפעולות עצמן עם תיאור והסבר ובנוסף מציג שגיאות או המלצות במידה ומשהו לא תקין.

האם מצאת את התשובה שלך?