לדלג לתוכן הראשי

סמס - תוכן מותאם אישית ותגיות

מדריך להרכבת תוכן מותאם אישית במערכת סמסים

Maria Waysman avatar
נכתב על ידי Maria Waysman
עודכן לפני יותר מחודש
  • ראשית,בממשק הניהול עוברים אל ״שיווק ומכירות״ > ״ניהול סמסים״ > ״הגדרות אוטומציה״-

  • בוחרים בסוג הסמס שאותו רוצים לערוך ומסמנים בשדה "תוכן ההודעה" - "הודעה מותאמת אישית"-

  • ממלאים את תוכן ההודעה לפי הצורך ובוחרים תגיות בהן נרצה להשתמש בתוכן הסמס-

  • בלחיצה על אחת התגיות יופיע בשדה התוכן "משתנה" שישמש את המערכת לזיהוי והחלפת התגית בערך שלה. לדוגמא: אם לחצתי על תגית "מספר הזמנה" כל סמס שישלח יכול בתוכו את מספר ההזמנה הרלוונטי לאותו לקוח ולאותה קנייה.

תוכן לדוגמא:

בדוגמא הנ"ל הזנתי תוכן, לחצתי על תגית "שם לקוח", המשכתי להזין תוכן ולחצתי על תגית "מספר טלפון", בכל סמס שישלח שם הלקוח ומספר הטלפון ישתנו בהתאם לאותה הקנייה.

האם קיבלת תשובה לשאלתך?