ראשית,בממשק הניהול עוברים אל ״שיווק ומכירות״ > ״ניהול סמסים״ > ״הגדרות אוטומציה״-
בוחרים בסוג הסמס שאותו רוצים לערוך ומסמנים בשדה "תוכן ההודעה" - "הודעה מותאמת אישית"-
ממלאים את תוכן ההודעה לפי הצורך ובוחרים תגיות בהן נרצה להשתמש בתוכן הסמס-
בלחיצה על אחת התגיות יופיע בשדה התוכן "משתנה" שישמש את המערכת לזיהוי והחלפת התגית בערך שלה. לדוגמא: אם לחצתי על תגית "מספר הזמנה" כל סמס שישלח יכול בתוכו את מספר ההזמנה הרלוונטי לאותו לקוח ולאותה קנייה.
תוכן לדוגמא:
בדוגמא הנ"ל הזנתי תוכן, לחצתי על תגית "שם לקוח", המשכתי להזין תוכן ולחצתי על תגית "מספר טלפון", בכל סמס שישלח שם הלקוח ומספר הטלפון ישתנו בהתאם לאותה הקנייה.