כל האוספים
ניהול הזמנות
סמס - תוכן מותאם אישית ותגיות
סמס - תוכן מותאם אישית ותגיות

מדריך להרכבת תוכן מותאם אישית במערכת סמסים

David (tech support) avatar
נכתב על ידי David (tech support)
עודכן לפני יותר משבוע
  1. נכנסים לדף "הגדרות אוטומציה", בוחרים בסוג הסמס שאותו רוצים לערוך ומסמנים בשדה "תוכן ההודעה"  - "הודעה מותאמת אישית"

2. ממלאים את תוכן ההודעה לפי הצורך ובוחרים תגיות בהן נרצה להשתמש בתוכן הסמס

3. בלחיצה על אחת התגיות יופיע בשדה התוכן "משתנה" שישמש את המערכת לזיהוי והחלפת התגית בערך שלה. לדוגמא: אם לחצתי על תגית "מספר הזמנה" כל סמס שישלח יכול בתוכו את מספר ההזמנה הרלוונטי לאותו לקוח ולאותה קנייה.

תוכן לדוגמא:

בדוגמא הנ"ל הזנתי תוכן, לחצי על תגית "שם לקוח", המשכתי להזין תוכן ולחצתי על תגית "מספר הזמנה", בכל סמס שישלח שם הלקוח ומספר ההזמנה ישתנו בהתאם לאותה הקנייה.

האם קיבלת תשובה לשאלתך?