מהם דוחות שיווקיים?
דוחות אלו, מתייחסים לאיך הצלחנו להביא את הגולש לחנות, כלומר מהיכן הגיע אלינו? כמה הגיעו אלינו? מה מילות החיפוש שהגיעו אלינו מתוכן.
הדוחות הללו, למרות החיבור למכירה, חשובים כדי להבין היכן עלינו להשקיע את המאמצים שלנו בשיווק הדיגיטלי.
איך להטמיע דוחות שיווקים?
הדוחות הטובים ביותר למדידת השיווק הינם של Google Analytics.
לשם כך, בנינו בחנות האינטרנטנית שלי, חיבור להטמעה קלה של הדוח. נעשה זאת על ידי
פתיחת חשבון גוגל אנליטיקס בכתובת: https://www.google.com/analytics/analytics/
יצירת נכס חדש, בעמוד https://analytics.google.com/analytics/web/#management/Settings/
מילוי הפרטים, והשגת המספר המזהה של החשבון שלך, כלומר הTracking ID. לאחר מכן העתקה של הקוד הזה
לאחר שהעתקנו את הקוד, ניכנס לחנות האינטרנטית ונפעיל את התוסף: חיבור לGoogle Analytics
ניכנס לעמוד ההגדרות, נדליק את האפשרות לGoogle Analytics ונזין את הקוד שהעתקנו מהשלב הקודם. נלחץ על שמירה - וזהו, החנות שלך מחוברת לגוגל אנליטיקס