מחקרים מראים שגולשים יתנו לחנות שלכם מספר שניות לעניין אותם.
כדי לעניין את הגולש, העיצוב בתוכן החנות צריך להיות ברור, חד ומובן. אחד הדברים העיקריים שהגולש רואה עם הגעתו לחנות שלכם זה הבאנר המרכזי בדף הבית. מטרת הבאנר היא לייצר אווירה ולשדר לגולשים באופן ברור במה עוסקת החנות ומה ההנעה לפעולה המצופה מהם.
הנה כמה טיפים מהירים לתכנון ועיצוב באנר בדף הבית:
מומלץ לשים 3 תמונות (פריימים) שיתחלפו בבאנר בדף הבית
גודל התמונה המומלץ ופרטים טכניים נוספים ניתן במאמרים שלנו
בכל תמונה יש לשלב בין 1 ל- 4 תמונות מוצרים מייצגות (המטרה, כאמור, היא לייצר אווירה, לא להיות טכניים)
בכל תמונה מומלץ לשלב כיתוב קצר המתאר בחדות ומהירות את המוצרים / הקטגוריות / אופי החנות
מומלץ לשלב לפחות בתמונה אחת כיתוב על האחריות המיוחדת שאתם נותנים (במידה ואכן כך) או על יתרונות אחרים ברכישה דרך החנות האינטרנטית שלכם שלא ניתן להשיג במקום אחר
על התמונות להיות חדות ובאיכות גבוהה ככל הניתן
מומלץ לעדכן את תמונות הבאנר אחת לכמה חודשים ולרענן את המסרים בהתאם לתגובות שתקבלו מהשטח
מחקרים מצביעים על אחוזי רכישה גבוהים יותר בחנויות המציגות מבצע שקיים עכשיו (לדוגמא, ״מבצעי קיץ לזמן מוגבל״, ״הנחות מיוחדות לחודש X״ וכו׳)
בהצלחה!