החנויות שנפתחות במערכת של ״החנות האינטרנטית שלי״ הן ידידותיות למנוע החיפוש גוגל.
בחנויות יש מספר פרמטרים שגוגל אוהב ומשפר את מיקום החנות בתוצאות החיפוש:
אתר רספונסיבי במלואו
אפשרות עריכת Meta-Tags לכל מוצר וקטגוריה
נגישות לנכים
התממשקות לרשתות חברתיות
אפשרות עריכת הגדרות SEO כלליות לחנות
קידום אורגני בגוגל הוא עולם שלם שכדאי להכיר. בפשטות ניתן לומר שכדי לסייע לחנות שלי להתקדם בתוצאות האורגניות (הטבעיות, לא הממומנות) בגוגל, יש לבצע מספר צעדים חשובים:
להוסיף בכל מוצר וקטגוריה תוכן לשדות Meta-Tags (בעריכת מוצר / קטגוריה > קידום אתרים, להוסיף תוכן בכותרת, תיאור ומילות מפתח)
לממשק את החנות לרשתות החברתיות (בהגדרות החנות > רשתות חברתיות)
להוסיף תוכן להגדרות ה SEO הכלליות של החנות (בהגדרות החנות > קידום אתרים)
מעבר לכך ישנן פעולות נוספות שנעשות מחוץ לחנות שיכולות לסייע לחנות להתקדם בגוגל (קידום Off Site). הרשת מלאה בהדרכות, סרטונים וקורסי קידום עצמאיים שיכולים לסייע בכך.
אחרי הכל יש לזכור מספר דברים חשובים – גוגל הוא מנוע חיפוש המדרג את האתרים בעולם לפי מאות פרמטרים, חלקם משמעותיים יותר וחלקם פחות. עניין הותק של האתר הוא משמעותי מאוד. מקדמי אתרים טוענים שחנות חדשה (או אתר חדש לצורך העניין) תוכל להופיע בתוצאות הראשונות בגוגל, במידה ועושים את העבודה בצורה נכונה, בתוך כ- 4-6 חודשים. יש לקחת בחשבון בנוסף שככל שהביטוי יותר תחרותי, כך תידרש עבודה רבה יותר וותק רב יותר כדי להגיע לתוצאות הראשונות.
כדי להגדיל את הסיכוי להופעה בביטויים בתוצאות העליונות בגוגל, אנו ממליצים להתמקד במילות חיפוש ממוקדות ונישתיות לפי שמות המוצרים שלכם שהתחרות בהן נמוכה. למשל, לקדם את הביטוי ״מכונת קפה״ יהיה מאוד קשה, אך לקדם את דגם המכונה, או ביטוי מדויק יותר כמו ״מכונת קפה Something 101״ יהיה הרבה יותר קל באופן יחסי.