בבואנו להקים חנות אינטרנטית, ישנם מספר סוגי עמלות, אשר מוכלים על המוכר.

  1. עמלת הקמת מסוף
  2. עמלת ניהול מסוף חודשי
  3. עמלת סליקה לפי אחוזים מהמכירות
  4. עמלת ביצוע פעולה

העמלות הללו כוללת את השירותים הבאים:

  1. הקמה ורישום של מסוף סליקה בשב״א - המסלקה הראשית בישראל
  2. ניהול ותחזוק מסוף מאובטח עם תעודות אבטחה ותקן PCI
  3. ביטוח עסקה, במידה ויש כרטיס גנוב והעברת הכסף לבעל העסק במקרה כזה
  4. ביצוע הפעולה במערכת והעברת התשלום על פי המועדים הנקובים.


החנות האינטרנטית שלי נבנתה, בין היתר, כדי לפשט את תהליכי הסליקה וליצור מוצר אחד, קבוע - שמפשט ומוזיל את עלויות הסליקה הקבועות.

לקוח של החנות האינטרנטית פטור מכלל העמלות המצוינות מעלה, למעט עמלת סליקה אחוזית קבועה, על סך 2.3% מסך המכירות.
העמלה הזאת כוללת את עלות הקמת המסוף, עלות הניהול החודשית של המסוף, בדיקות אבטחת מידע ואישורים נדרשים, וביצוע פעולות והעברת כספים.

שירות ״סליקה מהיר״ באמצעות המאגד

באמצעות שירות סליקה מהירה, יכול בעל עסק לסלוק בתוך שעות מרגע פתיחת החנות (במקום בתוך שבועות). על מנת להירשם לשירות, יש לבחור בשירות ״מאגד״ בשלב ההקמה.

השירות ניתן בחינם, והחיוב הינו בגין עמלת הסליקה הרגילה בלבד.
לאחר 30 יום מיום ביצוע העסקה, הסכום למשיכה מופיע בתוך מערכת הניהול של החנות האינטרנטית שלי. 

בלחיצת כפתור, אפשר למשוך את הכסף ישירות לחשבון הבנק.

חשוב לציין, כי שירות ״סליקה מהירה״ באמצעות המאגד ניתן למכירות של עד   50,000 ש״ח בשנה. לאחר סכום זה, החיבור לסליקה נעשה באופן רציף לתוך מערכות ישראכרט, ומתבצעים הבדיקות ההכרחיות מול בעל החנות. כל זאת, מבלי לפגוע במכירות השוטפות.

האם מצאת את התשובה שלך?