עם סיום ההרשמה והזנת פרטי התשלום והחנות, אתם תועברו מיד למסך המערכת הראשי ובו משימות לביצוע.

הדרך המהירה והברורה ביותר להתחיל – לבצע משימות מוגדרות מראש, זו הסיבה שיצרנו את המסך הראשי עם משימות פשוטות וקצרות. תשלימו אותן ואתם מוכנים למכור באינטרנט.

המשימות מתחלקות לכמה חלקים:

  1. הקמה והתאמת החנות לעסק שלך: בחלק זה אתם תבחרו את מראה החנות ואת התוכן הראשוני שלה. שימו לב – את כל התוכן שתזינו בחלק זה תוכלו לשנות בהמשך תחת כפתור ״ניהול החנות״ שבתפריט הימני.
  2. הוספת שם דומיין: בחלק זה אתם תבחרו שם דומיין (לא חובה, אך מומלץ ביותר). דומיין הוא שם אתר, לדוגמא, www.my-store.co.il בדרך זו תוכלו להכווין לקוחות לחנות שלכם בקלות, ליצור מותג מוכר, לעבוד על הקידום האורגני שלכם בגוגל ולהיראות מקצוענים.באפשרותכם לקנות דומיין חדש (בתשלום המפורט שם) או לחבר דומיין קיים ע״פ ההוראות בחלון זה.
  3. פתיחת האתר לסליקה: מהרגע שבו פתחתם חנות אינטרנטית אצלנו, אתם כבר יכולים לקבל תשלומים בכ.א. עם זאת, כדי שנוכל להעביר אליכם את התשלום, יש להשלים משימה זו. יש לבצע משימה זו רק לאחר שהוספתם לחנות מספר מוצרים ראשונים. במשימה זו עליכם למלא טופס פשוט, ללא צורך בשליחת מסמכים, צילום או פקסים וכו׳. מטרת הטופס היא שחברת ישראכרט תכיר אתכם ותאפשר לכם לגבות כרטיסי אשראי באינטרנט. תוך מספר ימים בודדים מהשלמת מילוי הטופס במערכת אתם תחוברו ותוכלו לגבות כרטיסי אשראי.
  4. הגדרת כתובת איסוף ואפשרויות שילוח: במשימה זו עליכם למלא טופס פשוט שיאפשר לנו להכיר אתכם ע״מ שנוכל לחבר אתכם לשירות המשלוחים שלנו. לידיעתכם, שירות המשלוחים שלנו נוח, מהיר ומוזל. ואם בכ״ז אתם מעדיפים לעבוד עם אפשרויות שילוח עצמאיות (דואר ישראל, שירותי שליחות אחרים) – זה אפשרי.

בסיום ביצוע כל המשימות יש ללחוץ על ״התחל למכור״ וזהו, החנות שלך מוכנה 🙂

האם מצאת את התשובה שלך?