לאחר שסיימתם להקים את החנות האינטרנטית שלכם, ישנם מספר בדיקות שכדאי לבצע.

מטרת הבדיקות הללו היא להבטיח שהחנות מוצגת כראוי לגולשים ומחוברת בצורה תקינה לסליקה ולשאר השירותים.

להלן סדר הבדיקות המומלצות לביצוע:

  1. בדיקה שהחנות מופיעה על שם הדומיין שלכם – ניתן לבצע ע״י לחיצה על ״צפה בחנות״ במערכת ולראות שהדומיין המופיע בדפדפן הוא הדומיין שרכשתם או שחיברתם.
  2. בדיקת השלמת המשימות ההכרחיות – בטרם פרסום החנות יש לוודא שביצעם את כל המשימות שנמצאות בדף ״ראשי״ שבמערכת ניהול החנות. יש לוודא שכל המשימות מסומנות ב״וי״ ובסיום ניתן ללחוץ על ״התחל למכור״. המשימות החשובות ביותר:מילוי טופס ״פתיחת האתר לסליקה״ – יש לוודא שטופס זה הושלם, אחרת, לא נוכל לשייך את הרכישות לחנות שלכם. יש ללחוץ על כפתור ״מלא טופס״, אם כבר מילאתם תופיע הודעה מתאימה ״הטופס כבר נשלח״.מילוי טופס ״הגדרות כתובת איסוף ואפשרויות שילוח״ – במידה ואתם מעוניינים לשלוח את המוצרים שלכם באמצעות השירות שלנו, יש לוודא מילוי טופס זה באותה הדרך.
  3. בדיקת אפשרויות שילוח – יש לוודא מהם אפשרויות השילוח האפשריות בחנות כלפי הלקוח. יש לבדוק זאת ב״הגדרות חנות״ > ״אפשרויות מתקדמות״ > תחת אזור ״משלוח״ – יש לסמן שם את האפשרויות שיהיו זמינות ללקוח ובסיום ללחוץ על ״שמור״.
  4. בדיקת סליקה בחנות – יש לוודא שהחנות מחוברת לסליקה ע״י רכישה של מוצר אמיתי בתהליך שלם. לצורך הבדיקה ניתן להוסיף מוצר חדש שעולה מספר שקלים בודדים, לאחר מכן יש לפעול ע״פ הצעדים הבאים: לגשת לאותו מוצר > ללחוץ על ״הוסף לסל״ > ללחוץ כפתור הקופה בצד שמאל למעלה (עליו יהיה כתוב ״1 פריט/ים …. ״) > לחיצה על ״המשך לקופה״ > במסך הקופה יש למלא את כל הפרטים > לבחור צורת שילוח > לאשר את תנאי התקנון (terms) > לחיצה על ״קופה״ > ייפתח חלון הזנת פרטי התשלום. יש להזין בו את כל פרטי התשלום וללחוץ על כפתור תשלום.לאחר ביצוע ההזמנה לבדיקה יש לוודא מספר דברים:מייל צריך להישלח אליכם כמנהלי החנות עם פרטי ההזמנהמייל צריך להישלח אל המייל של הלקוח אותו הזנתם עם פרטי ההזמנהבמערכת ניהול החנות צריכה להפתח שורה חדשה עם פרטי ההזמנה במסך ״לקוחות והזמנות״ > ״הזמנות״במידה וסימנתם במסך הקופה את הכפתור ״הירשם״, תפתח גם שורה במסך ״לקוחות והזמנות > ״לקוחות

השלמתם את הבדיקות והכל תקין? אתם מוכנים למכור. בהצלחה!

האם מצאת את התשובה שלך?